SCR / AdBlue filtrai

Apie ką anksčiau labiausiai galvojo visi automobilių gamintojai? Apie variklio galią, apie salono patogumą, apie vairuotojo ir pėsčiojo saugumą. Tačiau laikui bėgant žmonės vis labiau ėmė nerimauti dėl aplinkos išsaugojimo. Ir, kaip žinia, automobilis yra vienas pagrindinių aplinkos kenkėjų.

Prie ko tai privedė? Pirmiausia į euro standartų atsiradimą – aplinkosaugos standartus, kurie turėtų reguliuoti kenksmingų medžiagų kiekį automobilių išmetamosiose dujose.

Siekdami atitikti Europos standartus, automobilių gamintojai pradėjo kurti ir į automobilių variklius integruoti įvairias sistemas, kurių tikslas – sumažinti kenksmingų komponentų, patenkančių į orą variklio veikimo metu, kiekį.Viena iš tų sistemų yra AdBlue.

Ar Adblue sistema yra pasiteisinusi? Mūsų manymu ji yra labiau naudinga pačiam gamintojui,juk visu pirma tai papildomi komponentai jūsų transporto priemonėje kurie taip pat genda ir reikalauja priežiūros , šiuo atveju,labai brangios priežiūros. Kokie simptomai gali rodyti SCR sistemos gedimą? Žymus variklio galios sumažėjimas.SCR sistema tiesiogiai veikia variklio valdymo bloką. Todėl ECU gali apriboti variklio galią iki 50 %, jei sugenda sistema arba bake trūksta Adblue skysčio.Esant rimtesniam gedimui ,tarkime Adblue sistemos lygio davikliui,automobilis aplamai neužsiveda.

    AdBlue gedimo priežastys:

    Yra trys pagrindinės sistemos gedimo priežastys:

    1. Dažniausiai automobilių savininkai SCR problemas pastebi žiemą. To priežastis paprasta – bake esančio skysčio užšalimas. Karbamidas esantis AdBlue skysčio sudėtyje gali kristalizuotis, kai temperatūra nukrenta žemiau -10 °C. Tuo atveju jei skystis kristalizuojasi, nebus įmanoma sukurti reikiamo slėgio ir sistema neveiks. Dažniuasiai dėl to kaltas sugedęs Adblue bako pašildymo elementas.
    2. Natūralus susidėvėjimas. Sistemą sudaro valdymo blokas, slėgio siurblys, filtras, daugybė jutiklių ir įpurškimo purkštukas. Visi šie elementai turi savo specifinius išteklius, o gedimo atveju juos reikia pakeisti. Tokio remonto kaina tikrai nebus maža, o tinkamų atsarginių dalių paieška gali užtrukti.
    3. Žemos kokybės AdBlue skysčio naudojimas arba įvairių priemaišų patekimas į jį. Jei skystis yra prastos kokybės, įprastas sistemos veikimas nebus įmanomas ir ECU parodys klaidą. O priemaišų perteklius galiausiai sumažins filtro elemento pralaidumą iki nulio.

    AdBlue sistemos išjungimas

    „Insane Performance“ specialistai teikia AdBlue sistemos išprogramavimo paslaugą.

    Programinės įrangos išjungimas – tai užprogramuoti kompiuterį veikti vidaus degimo varikliui be signalų, gaunamų iš ekologinės sistemos jutiklių.Šiuo atveju Adblue sistemos išjungimas.Paprastai išjungimo algoritmas atrodo taip:Specialistas atlieka pirminę kompiuterio diagnostiką, skirtą klaidoms aptikti;Gamykline originali programinė įranga atsisiunčiama iš ECU ir išsaugojama. Tai būtina, kad savininkas galėtų atkurti sistemą, jei jam to reikėtų ateityje.Specialistas koreguoja ECU programinę įrangą. Pakoreguotą programinė įranga įrašoma atgal į transporto priemonės elektroninį valdymo bloką,atjungiamas SCR modulis ,bei koduojamas variklio valdymo ECU, automobilio skydelis centrnis blokas.

    Nuo šiol automobilio „smegenys“ sukonfigūruotos dirbti be SCR sistemos.

    Apibendrinant, Adblue Sistemos išjungimas taupo vairuotojų pinigus ir nervus, nes nereikia papildyti AdBlue skysčio, periodinės sistemos priežiūros ir brangaus jos remonto.

    Po mūsų programavimo darbų nepraradama autopiloto funkcija – išjungiama DPF/FAP/SCR  filtro sistema būtent tais bitais, kurie atsakingi būtent tiktai už DPF/FAP/SCR filtro sistemą.

    ADBLUE / SCR sistemų išjungimas galimas šioms markėms:

    • Audi – 2.0 TDI, 2.7 TDI,
    • 3.0 TDI, 4.2 TDI, 5.0 TDI ir tt dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Alfa Romeo dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • BMW ir Mini dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Citroen dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Chevrolet dalelių filtrų ( ADBLUE / SCR )
    • IVECO ( ADBLUE / SCR )
    • Fiat dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Ford dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Honda dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Hyundai dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Jaguar dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Kia dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Lancia dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • MINI ( ADBLUE / SCR )
    • Mercedes dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Mazda dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Nissan dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Opel dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Peugeot dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Renault dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Rover dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Saab dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Subaru dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Toyota / Lexus dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Opel dyzelino dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Volkswagen dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • Volvo dalelių filtro ( ADBLUE / SCR )
    • VAG ( ADBLUE / SCR )

    Turite klausimų? Parašykite!